Oldalak

2012. március 26., hétfő

Gekko - játékos fejlesztés

Jó ötlet a játékos fejlesztő pedagógia
Kép forrása: www.gekkonet.hu
A zuglói Gekkoba 15 hónapos kora óta hordtam Marcit. Na nem azért, mert elmaradott lett volna bármilyen területen is, sőőt! Igazából olyan helyet kerestem, ahol játékba burkoltan célzott, kiscsoportos képesség- és készségfejlesztést nyújtanak. Ezeknek az elvárásoknak a Gekko maximálisan megfelelt. Szinte minden foglalkozás után azon elmélkedtem, hogy jééé, ennyi idősen már ezt is lehet csinálni, ezt is tudja, erre is képes az én kicsi fiam! Annak külön örültünk, ha a foglalkozás után "házi feladatot" is kaptunk, hogy mit gyakoroljunk otthon. Pl. dugjak el a szobában pár játékot úgy, hogy Marci is lássa, majd pár perc múlva kérdezzem meg, hogy melyiket hova dugtuk - memória fejlesztés...
És ami még nagyon tetszett, hogy itt egy helyen kipróbálhattuk a legújabb, legjobb fejlesztő játékokat, így pontosan láttam én is, hogy melyik játék érdemes arra, hogy esetleg otthonra is megvegyük.
Azt azért megjegyzem, hogy sajnos elég drágák ezek a foglalkozások:-(( De ha az ovink nem lenne olyan jó, mint amilyen, valószínűleg a mai napig látogatnánk a gekko-s foglalkozásokat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...