Oldalak

2012. február 24., péntek

Ha a kisfiam 7 éves lenne...

Fénykép forrása: www.imaginebp.hu

Ha a kisfiam 7 éves lenne, akkor 2012. április 21-én vadlesre mennék vele a Terézvárosba. Neeem, neeeem, nem vagyok beteg, a terézvárosi utcák tényleg hemzsegnek a vadaktól. Csak nyitott szemmel kell járni, illetve részt kell venni az Imagine Budapest tematikus városnéző sétáján. Ezen és lehetőleg az összes többin is. Ismerjük meg városunkat!!!
Az ötlet szerintem fantasztikus! Én egy kedves barátnőmtől értesültem ezekről az igazán nekem való városnéző túralehetőségekről. Eddig is állandóan az épületek homlokzatát fürkésztem, de a túrák révén a vizuális élmény tartalommal is megtelhet, túlmutatva a műemlék-táblákon szereplő pár soros információn.
És eszembe jutott még valami, mostanában találkoztam az alábbi könyvekkel is:
Séták a 6-os villamos vonalán /Csordás Lajos/ Vince kiadó
Séták a zsidó negyedben / Kapolka Gábor/ Vince Kiadó
Nekem nagyon tetszettek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...